Thursday

dh tamat tugas ku sbg pendidik..

suspen je entry ni..actually tak sesuspen mana pon..bese2 je.hhehee..mgu ni adalah mgu ke 12 aku jalani latihan praktikal..maka menjadi mgu terakhir utk aku jalani praktikal..maka tamat lah tugas aku sbg cekgu..sedih pun ada sbb dh seronok jd cekgu..lg seronok bila ada student ckp cm ni "Assalamualaikum Cekgu"..wah bangga sekejap ye di ctu..hehehe..plg best bila student ckp cm ni " Terima Kasih Cekgu"..terharu tau..bley produce air mata okay bila dgr statement tu..heeee..after 12 mgu jd cekgu,tugas aku kembali sbg student yg akan grad dlm masa 3,4 bln lg..yesss!! dh abeh jgk aku bt degree..pas ni kt profile kena tukar description lah..bukan currently doing first degree but degree holder dh..waaahhh makin excited nk dpt title tu ye..pas abeh blajo, nk kje dl smbil nk bt bisness on bakery..actually aku suka baking n cooking..so rasa mcm nk kembangkan empayar skill aku nih..cewahhh mcm terer je ye..tak pe, xsalah mencuba kan..aku nk try bt bisness kek, cupcake n mufin..so far, experiment jual kek ni dh berjaya..haha..then if rezeki awal,kawen lah aku..bila dh kawen, aku kje dgn laki aku je la..tp aku nk kje jgk..at least ringankan beban dia..aku bantu yg mana termampu je..wahhh belom kawen dh ckp psal ni..haiiishshhh..sabau je la..haha..okay la tu je nk cite..jmpe lain entry..tata

No comments: