Tuesday

mkn mentarang

salam..sehatkah anda suma? me as usual sehat..so far xdk demam pape pun..mentarang? ape tu? menatang apakah yg telah menjadi tajuk utama entry kali ini? aku pun xtau nk habaq mcm mn tp yg aku tau mentarang ni sejenis siput..siput apa kurang pasti..mentarang ni hny ble didapati kt kwsn yg dkt dgn pantai or laut klau xslah aku..so aku tlh dibawa oleh si dia ke Pantai Remis utk merasai sendiri keenakan mentarang nih..smbil2 mkn tu ambil peluang nikmati keindahan sekeliling..tgk org cr kerang, tgk laut, tgk arnab n tgk org yg mmg ramai kt ctu..ada bnyk gerai2 dibuka..baik dr barang basah smpai la brg kering dijual di ctu..so kt cni jgk, he bought rabbits..cute nya..nama tlh diberi..seekoq nama Tam sbb bulunye hitam n seekoq nama Teh sbb bulunya puteh..comel sgt..actually aku xpenah men2 dgn rabbit..ni mcm 1st experience la..so aku nk stop sbb nk jamu mata korg suma dgn pic hr tu..enjoy ya mentarang n other pics!





p/s: teknikal problem..tulisan xmoh transform jd kecik..geram btol

No comments: