Tuesday

update

salam n slmt sejahtera..cewahh skema..dh lama rsnya xpost pape..bz sket sjak akhir2 ni..bz jd anak,jd cikgu,jd buah hati org,jd mak kucin,jd kwn n mcm2 lg lah..skrg ni dh mgu ke 10 aku parktikal..so that's mean tgl lg 2 mgu aku akan tamatkan perkhidmatan sbg guru praktikal di Sek.Men Teknik Seb.Perai..syok jgk jd cikgu..n bangga pun ada jgk sbb dpt curah ilmu pd anak bangsa sendiri..perasaan nya jd cikgu ni payah nk habaq..tp best bila student pgl aku cikgu..kembang kuncup pun ada..rasa syok ja..haha..aku prktikal kt penang coz abah suh balik prktkl cni..bila ddk cni,tingat plak kt Shah Alam..ye la dh lama kan jd perantau dok ctu cari ilmu mst la teringat..skt pening sorg2 ja..xdk sapa yg ble tgkkan..luckily i have him yg sntsa ada kala aku skt even masa warded suspect appendix..thank u so much syg..ni dok hitung hari bila nk blek Shah Alam sbb tgl bpe bln je lg nk grad..xsabau rasanya..kali ni scroll degree plak lah after 3 years berhempas pulas..Alhamdulillah syukur..lg 1 nk siapkan thesis n complete lah course work aku utk degree of sport science..maka pas ni kna keja plak la..berbakti pada parents ku n cyg ku..hehe..

No comments: